Lac Rose Dakar - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Jacco Geert - WaarBenJij.nu Lac Rose Dakar - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Jacco Geert - WaarBenJij.nu

Lac Rose Dakar

Blijf op de hoogte en volg Jacco Geert

02 November 2012 | Senegal, Dakar

De foto's

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 07:23

    Kees:

    Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

    Groeten.
    Kees

  • 03 November 2012 - 10:59

    Juliette:

    Te gek wat een trip en wat een team Proficiat en ik hoop dat jullie ruggen het hebben overleefd.Geniet van deze overwinning
    liefs van ons allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacco Geert

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 921
Totaal aantal bezoekers 24340

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 03 November 2012

2DAKAR4FLOFLO

Landen bezocht: