Lac Rose Dakar - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Jacco Geert - WaarBenJij.nu Lac Rose Dakar - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Jacco Geert - WaarBenJij.nu

Lac Rose Dakar

Blijf op de hoogte en volg Jacco Geert

02 November 2012 | Senegal, Dakar

De foto's

Zo Jongens,
    Jullie hebben het gehaald, bestemming bereikt. Ik ben trots op jullie! Wat een prestatie.
    Geert, mijn e-bike is binnen. We kunnen weer beginnen. Maar ja, dat is voor jou waarschijnlijk niet ruig genoeg meer. Groeten mannen en heb een mooie terugvlucht.

• 03 November 2012 - 10:59

Juliette:

Te gek wat een trip en wat een team Proficiat en ik hoop dat jullie ruggen het hebben overleefd.Geniet van deze overwinning
    liefs van ons allen