Ferry Gibraltar 09.50u - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Jacco Geert - WaarBenJij.nu Ferry Gibraltar 09.50u - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Jacco Geert - WaarBenJij.nu

Ferry Gibraltar 09.50u

Blijf op de hoogte en volg Jacco Geert

15 Oktober 2012 | Gibraltar, Gibraltar

Na een nacht van 12 uur slapen werden we wakker voor de kust van Mallorca.Wat een berg pyama's hier op de boot (O zijn geen pyama's)
Zitten nu lekker in de zon koffie te drinken.
De baas van de organisatie zit vast bij de douane,waarom weten we niet!!!!
Rond 16.00 zijn we in Tanger,van daar uit gaan we naar onze eerste Afrikaanse stop (waarschijnlijk een 5 sterren resort)
Misschien vandaag nog meer anders morgen
Groeten Geert en Jacco

• 15 Oktober 2012 - 16:18

Elly Hertogh:

Hé jongens, fijn dat we jullie zo kunnen volgen. Veel plezier, geniet ervan enne ... wees voorzichtig. Kus Elly

• 15 Oktober 2012 - 22:34

Hanneke Van Zon:

Hoi Geert en Jacco
    Fijn dat de rit naar Barcelona goed is gegaan, en dat jullie lekker (!!) hebben kunnen
    slapen op de boot. Uitgerust voor ,, het grote avontuur ,, !
    Geniet, en doe voorzichtig !!
    Dikke knuffel, hanna

• 16 Oktober 2012 - 11:38

Kees Luijkx:

Hoi mannen,

Hopelijk zijn jullie goed aangekomen in Marokko en is de boot niet verkeerd gevaren. Hoe is het met de baas?
    Geniet maar van het 5 sterren resort zodat jullie aan een mooie reis kunnen beginnen.

Groetjes,

Kees

• 16 Oktober 2012 - 13:35

Jet Buurstee:

Ha Jacco en Geert,
    Blij te horen dat alles goed verlopen is tot nu toe en dat jullie lekker geslapen hebben. Hopelijk is de baas ook weer zonder kleerscheuren bij de douane vandaan gekomen
    Goed uitkijken, oppassen en niks doen wat ik ook niet zou doen (om mat ma's wijze woorden te spreken)
    Groetjes, en 'n dikke kus,
    Jet

• 17 Oktober 2012 - 10:11

Juliette:

Hoe gaat het met de club, leuke groep?Hoop dat je uitgerust kunt beginnen

• 17 Oktober 2012 - 20:57

Marion Copper:

Hoi Geert en Jacco,

Super dat het begin zo goed gegaan. Begin is gemaakt en nu verder vooral genieten!!!!
    We gaan jullie volgen.

liefs en gr.

• 18 Oktober 2012 - 23:27

Anita:

Lekker hobbelen, gassen, rondkijken, opsnuiven van de afrikaanse lucht (niet teveel want das stof in je neus), maar vooral GENIETEN!!!!! Succes. XX Anitaas

• 19 Oktober 2012 - 19:39

Noor En Wiebe:

Opa we missen je!!! Wanneer kom je terug? Wel voorzichtig doen en veel mooie foto's maken, dan kunnen we zien wat 'Marokko' is :)

Jacco, let jij een beetje op em?

Geniet ervan,

liefs Noor en Wiebe,

p.s. ook natuurlijk van papa en mama